RSS

Tuesday, March 8, 2011

HAPPY WOMAN'S DAY

                            

   ...HAPPY WOMAN'S DAY...


                                      


Aku wanita punya hati nurani

Yang tak dapat dibohongi

Pabila cinta tlah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga
Apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata

Pilihan hati
Belahan jiwaku ini
Cintaku ini anugerah terindah

Dari yang maha kuasa

Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza
Apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata

Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..
(Korus)

Aku wanita aku kaum hawa

Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia
(Korus II)

Apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..
(Ulang Korus I)

(Ulang Korus II)
aaa… Ku wanita

aaa… Ku wanita….

Yang hanya perlu kau fahami
(Ulang Korus) (2x)
Oh apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata

Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..
Wanita… woohoo..

Ku Wanita… ooo…

Wanita…

0 comments: