RSS

Tuesday, September 7, 2010

...ZzZzzZzzz...

Asal zZzZzzZ ni??? Korg x tau? Ntah, aku pun x tau....hahahaha....smlm aku rase cem bz giler... balik keje terus g JJ Equine, potong rambut kat APT Academy. Aku dh g dh ari Ahad ari tu tp ramai sgt org yg sibuk nk potong rambut gak...so, terpaksa lah aku pospond ke ari Isnin...Dh lame aku x potong rambut....syg sehhhh!!!!! Tp kene potong gak sbb aku dh RIMAS!!! Tebal sgt...nk cuci pun ssh. Sudahnya, aku cuci, blow n potong rambut skalu gus....package. Senang sket! Huuuuhhhhhh....terasa ringan betol kepala aku. Guna jari pun boleh....hehehehe....

Alamak, dh masuk waktu bbuke....Food court je lah jwbnya....Aku minum je, x mkn pun. X de slera betol nk mkn...pas berbuka, sempat lagi aku meronda2 kt Jusco ni. Dpt gak la 3 helai baju dr Ti:zed...hihihi...lame lol x beli baju....hajat di hati nk beli stroller tok Farish tp.....stgh jam aku melengguk kt situ, sapa pun tarak!!!! Hangin je aku....mane dorg ni??? Nk jual ke x nk?? Ishk3... ni yg aku nk wat komplen ni........grrrrrrrrrr!!!!!! Marah ni...marah.....!!!!

"Akak, kt ner? Nad kt umah dh ni...cepat arrr balik...darurat ni....huhuhu..."
"Ko dh smpai ke? Aku kt JJ la...Ko tunggu jap la..."

Awal plak minah ni smpai. Kitorg plan nk g Jalan TAR kol sepuluh...Gile??? mmg kitorg gile pun...hehehe.....sj nk menikmati angin malam....^_^

Maik aiihhhh....makin lewat makin ramai plak org.....dorg ni x tido ke hape??? Ishk3...sabar jer lah. Bersempit2, terhimpit2, tergesel2...semuanya adalah.....pusing punya pusing, x sedar jam dh kol 3. Balik lah woihhh...esok nk keje ni...huhuhu....aku ni cem dh cuti je...sronok tol bjln2 x hengat dunia.....

"Dh la woihhh....kate nk g downtown, jom arrr. aku dh sangap ni!!!"

Same jer suasana downtown ngan Jln TAR....RAMAI GILER25!!!!!! 

"Nk balik la....aku lapar ni...pale pun dh wink2 dh..."
"Akak, mata Nad dh x blh nk bukak dh ni...jom arr g mamak...lapo"

4.15 am.....baru smpai umah. Kol bape nk tido ni??? Errrmmm...alahai.....

Akhirnya, aku berjaya melelapkan mata kol 5 am....tu pun pas dpt msg :

"Awak, sy dh selamat sampai umah. Skrg tgh tunggu adik dtg amik. Awak g tido k..."

Fuhhhhhhh.....legenya rase....slmt jugak perjalanan awak ekkkk.....amin!!!

P/S: Disebabkan org tlalu ramai n suasana 'malam', Cik Qaseh malas nk mengambil gambar yer....Harap maklum...hehehe...

0 comments: