RSS

Monday, September 6, 2010

" I'm Stucked...in K.L "

4 Sept 2010


Plan asalnya nk angku t katil kt umah Bel tp x jd plak...esok jer lah kot...Nak buat apa ni??? Baju dh cuci, umah pun dh kemas...


" Woit, jom g KL nk? Tumpang awal lg ni...karang sesak pulak...."
" Jom arrr....siap skrg gak!!"


10 a.m....gerak g KL...harap2 la x jem. Aku malas nk bersesak2...sesak nafas aku!!!!!


Wink...wink...ehhhh,asal cem pelik jer?? KL x sesak?? biar betol?? ni mesti org x bangun tido lagi ni...hehehe....


Memandangkan gaji aku yg sengal, x masuk2 lagi...usha jer lah apa yg patut....


Destinasi pertama....JALAN TAR...ishk3....ramainya umat manusia kt jalan ni....berlaga2 bontot hahhh....tu belom kira bnda lain lg....ngan baunya....ngan panasnya....ngan org sengal yg tiba2 berenti pun ade gak...cem siot je...seb bek aku x bawak jarum, klu x sure aku dh cocok dh org2 yg lembbbbbbbssss x hengat!!!!


Asal baju tahun ni x cantik2 yer??? Buruk jer.......x der feel lgsung nk beli.....huhuhuhu.....


ehem...ehem...Nur Kasih k...
Byk2 benda, tudung gak yg aku capai....tp unik arrr tudung ni....owning die velvet (ala2 codroy pun ade gak). Sgt selesa.....


hanger tudung
Taraaa.....dh lame giler dh nk beli bnda alah ni tp MAHAL!!!! Finally, dpt gak RM20...blh la dr x de.....senang sket nk gntung tudung....


Destinasi berikutnya....JAKEL...siap kerabat Sultan Kedah lg dtg shopping....abes ttup jalan depan Jakel tu....aku beli kain Pelikat Songket je tok abah...


Pelikat Songket
Semua House??? X de benda pun....SOGO??? lg la...buat srabut pale je masuk....org mcm semut...x kuasalah aku nk bersesak2 dlm tu....


Akhirnya.............Hasil tangkapan aku untuk hari Sabtu..................
"
"
"
"
"
...HAHAHAHAHAHAHAHA...

0 comments: