RSS

Wednesday, September 1, 2010

~ FINALLY ~

Finally, tugasan ku sbg Student Assistant (merangkap TRANSLATOR) siap jugak akhirnya! Hahaha...mesti de org pelik@tertanya2 bila aku ckp cem ni kan??? Sebabnya...sejak beberapa ari (ari ke? bulan daaa) aku mjadi TRANSLATOR pd BFF ku....perggghhhh....gile arrrhhh!!!! Bijak sungguh Cik Qaseh ni...hehehe (masuk bangkul angkat sndri).  Mesti lah....korg tau x ape yg aku translate tu??? X kan??? Kan??? Sastera Inggeris wa cakap lu....fuyohhhh...mcabar akal n fikiran betol! Bahasa yg sgt bbunga2...kalah bunga2 yg kt florist tu...mantap arrrgghhh....BFF ku, Cik Qaseh cube sedaya upaya tok mmbantu k?? Chaiyok2...



Setiap satu tu almost than 20 page k....words die jgn tanye arrr....melankolik sungguh....layan jer lah asalkan siap...hehehe

"KEPERLUAN PENTING UTK KAJIAN SASTERA"

"MENTAFSIR CERITA RAKYAT"
Hahhhhhhhhhh.......mari dekat...mari dekat!!! Hihihi....menda alah ni la yg aku buat sejak sebulan lebih yg lalu...FINALLY, aku berjaya siapkan. My BFF, here ur stuff. Jgn lupa blanja Cik Qaseh mkn yer......ahakkkkssss!!!!

0 comments: