RSS

Monday, August 23, 2010

SaKeT wEhHhHh...HuHu

sakit sehhhh....huhuhu....





After 1 week ++ (dr minggu lepas lg ni) menahan sakit, akhirnya luka di lidah aku ni surut jugak.....sakit wehhhh....nk makan sakit, nk minum sakit, nk gosok gigi pun sakit!!! Pendek kate semuanya sakit....ni gara2 tergigit waktu makan sahur la...abah aku tu, byk betol bertanya, smpai x sempat aku nak mnjawab...last2 lidah aku yg jd mangsa....warrrggghhhhh...berdarah2 gak arrrr....terus potong stim aku nk makan...angkat pinggan g dapur, minum air, terus tido... huhuhu....dh sakit satu hal, blh plak si 'ulser' menyibuk nk menempek kt situ gak!!! Bertambah sakit la aku.....skang dh ok so aku dh boleh makan dengan amannya....hehehe.....syukur Alhamdulillah....(bagus jugak sbnrnya lidah ni sakit, x de lah Cik Qaseh asyik fikir nk makan je...ahaksssss)....daaaaaaaa

0 comments: