RSS

Monday, August 23, 2010

Berbuka bersama....^_^

Semangat tol aku ari Sabtu lepas (21/8)...Almaklumlah, dah plan nk berbuka puasa dgn Ady. Susah tol nk jumpe mamat sakarang. Busy ngan assignment + paper work + GRA + mcm2 lg.... So, we took dis opportunity to seat together lah (konon2 lah). Dia x nk berbuka kt luar, nk suh aku masak. Nak masak ape erkkk??? Ady propose nk makan kueh 'Cek Mek Molek'...ishk tau ke aku nk buat??? Mmg la tau tp renyah sket arrrr.....Belasah je lah labu....hehehehe.....other than that, aku buat 'Roti Jala + Kari Daging' (jgn x percaya, aku wat sendiri k). 

Nasi...tetap ade k. Ady ni bukak puasa kene mkn nasi, klu x pengsan pulak nanti. Nasi come together dgn Sup Tulang (fav Ady ni), telur dadar n of course la Kari Daging....berselera sungguh aku tengok member Ady tu makan(comel tol mamat ni...ahakkkss) ...hahaha.....mau nye x, asyik kedarah nasi cafe je....mane boleh tahan!!!! Pas satu, satu dia makan......sedap ker??? Haruslah kannnnnn........Makan...makan...jangan malu2 plak. Aku masak memang khas tok korang pun!!! Elehhhh Ady, cem malu2 je nk tambah.....hahaha....

....roti jala spesel....

Taraaaa...ni lah roti jala yg aku wat...cantik + comel + kemas...hahaha (prasan tol la Qaseh ni)

....kari kentang....

Harap maklum....ni bukan kari daging yer....ni kari kentang.....kari daging x sempat nak upload...sibuk dh nak masuk waktu berbuka dah....

P/S : sorry arrr, kueh Cek Mek Molek x sempat sbb dah masuk mulut...ngap....^_^

Puas hati tol dapat masak tok berbuka....1st time masak tok wekend....hahaha...tp mmg berbaloi lah budak2 tu makan.....tp still d byk lagi....nk tapaukan tok dorg tp x nak pulak... hampeh tol la....aku dh siap nk  bungkus2 dh pun waktu dorg nk balik...

"Ady, sape nk makan byk2 ni? Tapau la....sy bungkus ekk???"
"Ehhh, x pe lah wak. Kan dh makan td. Dah la dtg berlenggang je pas2 nk tapau plak".
"Abes, sape nk makan ni?"
"Awak makan lah......."

Peee daaaa......perut aku dh la kecik nk suh aku sumbat byk2 cem tu mane bolehhhhhhhhh.....
Seb bek la adik aku tringat Kulan(kwn opis dia). Tapaukan tok dia jer lah....fuhhhhh, lege!!! Abes jugak....rezeki ko lah Kulan....(x baik mmbazir, amalan syaitan, kan...kan...kan)

Incoming Msg
'Trma ksh za.mf kn sy nyusahkan awk.pe2 pn sdap la roti jala awk.
 x puas mkn td...hehehe....'

Kan aku dh suh tapau td tp jual mahal....tu lah pasal....Neway Ady, we set for our next breaking fasting k....

0 comments: