RSS

Wednesday, August 18, 2010

KONVOKESYEN UKM KE 38 - 8/8/2010


...Congrats babe...
Kali ke-3 dalan hidup aku menghadiri Majlis Konvokesyen. Kali pertama sebagai GRADUAN lepasan Diploma Pengajian Perniagaan dan kali kedua sebagai GRADUAN Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) Pemasaran...huhu... teringat la plak zaman2 muda belia.....ecehhhhhhh......UiTM Di Hatiku betol la....(wargggghhhhhh.....rindu pulak nak jadi student). Hari ini, untuk kali ke-3 aku menghadiri majlis yg penuh bersejarah ini sebagai tetamu jemputan.....perggghhhhh...VIP seat okehhh!!! Thanks a lots Faradi atas jemputan yg sangat berharga ini (sob...sob...terharu giler + sebak + happy tahap max). Rasa sgt2 dihargai pulak...ye lah kan....bukan semua org dapat masuk dewan besar ni...nak2 duduk VIP seat pulak tu...baris no 3 dari depan stage k (just imagine...ermmmm). Siyes, best gile!!! Time Faradi amik scroll, aku pulak yg neves + berdiri bulu roma...Actually, bergenang gak la air mata ni....nape erk???Ntahla, aku pun x tau....hahaha....Neway, congrats dear. You deserve it!!! Wish u all the best...All out for ur Master k...

Ermmmmm......bestnye masa graduate.....dapat scroll, dapat hadiah, dapat ucapan, dapat bergambar......macam2 dapat......^_^.......sempat gak la aku interframe dalam pic2 Faradi ni... hehe...giler glamer jap,skali skala ok pe....

...Family Pic...



Taraaaa....siap d gambar family lg hahhh.....jgn jeles erkkk....hihihi. 1st time I meet all of them, semuanya dr Terengganu. Segan giler sebenarnya sbb aku ni kan pemalu ( iye ke???... hahaha) tp rileks2 suda kan..kan..kan...Bak kata Ady, "Sy tengok awak ok je ngan fmly sy? Kira ok lah tu.....hahaha". "Awak, sy ni mmg pemalu sbnrnya tp kene pndai2 la menyesuaikan diri...Keikhlasan tu penting...Buat pe nk acting, x de maknanye lah" cheeeeeeewaahhhh, biar betol Cik Qaseh ni....hahaha...poyos tol la....Aku masukkn skali beberapa pic yg best ekkk.....

...Bersama 2 orang ibu...
Dua insan penting dalam hidup Faradi. 'MA' n 'MAK'...Nape aku ckp cem tu??? Hahhhh...meh sini aku story sket....yg baju biru tu MA kandung n yg baju purple tu MAK angkat...dua2 pun ibu jugak kan....dua2 pun baik sgt...x kisah lah ibu sape pun, as long as die seorg ibu, we have to respect them rite? Miss my mum pulak.......

...Wif  MAK...Pn. Rosnah...
Aku agak rapat dengan mak yg ini...^_^....Sangat2 baik, sangat2 sporting, sangat2 caring n sangat2 happening....she's very open minded. i can share a lots of thing with her...pemberi nasihat n penilai yg baik jgak sbnrnya...It's really nice to meet u actually...

...ehem...ehem...
Actually, we are newly meet each other.....hehehe....tp mcm dh lame giler kenal...whatever situation....sedih, happy, tension, serabut, sakit, x de mood, ada problem....he always around n be wif me.....same goes to him...by d way, he was good motivator also...melankolik lah katakan...thanks dear 4 being a such good 'close' frenz to me....hope our frenzship will never dies....Insyaallah....always pray for it k....

0 comments: