RSS

Wednesday, December 1, 2010

posto...posto...

last week, balik je umah terlihat satu benda pelik atas lantai....pe benda tu???


SKY NET curier service....ehhhh....pe ni??? sape plak yg anto?? ermmmm.....alamat dah betol...name NOOR ####### ?? sape ni??? tapi binnye dh betol...no phone pun salah??? aittt??? misteri betol la...bukak tgk...


eh...eh...WHISKAS CAT CARE ??? bile plak la aku anto ni?? puas pike....bangun duduk bangun duduk jalan duduk balik...(hehehe....poning den) oooowwwhhhhhhhhh, baru lah aku tringat. nunnnn, hampir 3 bulan lepas, aku de hantar whiskas nye ape ntah....baru skrg dpt??? lamerrr sehhhhh......seb bek aku x lupe...pe benda plak ni??? meh2, kite bukak n tengok....


waaaaaaaaaaaaau......dpt appreciation letter, 2 whiskas poket n cat guide book...bes bes bes....wahhhhhhh, suke la ko LALA dapat makanan free....asyik makan bijik2 cap Jusco jer.....ekekekeke......boleh lah aku study pasal kucing pas ni....hahahaha(mcm la rajin sangat kan???

0 comments: