RSS

Tuesday, November 30, 2010

Sedap woooooooo......

Petang semalam bebeh bungkuskan nasi n lauk tok Cik Qaseh makan malam....(saper bebeh tu Cik Qaseh?? hehehe....ader laaaaaa) fuhhhhh.....slamat la bajet cik Qaseh malam ni...ekekekeke...

mak aiiihhhh.....byk giler....ni nk bagi aku makan ke nak bagi aku kedarah?? adoyaiiii, Cik Na, x yah tapau apa2, makanan berlambak kt umah....(pesanan buat adik aku...karang ntah pape yg die beli)

pas maghrib, aku dh start kelentung kelentang kat dapur...panaskan ape2 yg patut (kira semua lah aku panaskan)...uishhhh, rezeki tol mlm ni....murah2....bebeh,len kali bagi lg ek??^_^


sedap...sedap...sedap banget....kenyang perot den....hehehe...semuanya yg I like.....

* tomyam campur
* asam pedas ikan kembong
* ayam masak kicap
* sayur campur
* of course la nasi putih

p/s: makan dgn penuh prasaan sbb perut dh lapar giler....hehehehe

0 comments: