RSS

Monday, November 29, 2010

...2nd time in IKEA...

kesian kan????
sangat2 kesian......hehehe
kesian sangat kt aku.....sebab ni kali KEDUA aku gi IKEA.....yeyeh yeyeh...(sila meloncat2 sambil dua tangan diangkat ke atas...hehehe).kali kedua gak gi damansara (sila gelak lagi sekali...hakhakhak)

seb bek la bebeh nk bawak aku gi sane....thanks bebeh....hihihi
kitorang sebenarnya x plan pun nk datang sini....saje buang mase kat PWTC tgk pameran pengantin, x best pun....dah, x tau nk g mane....hajatnya nk tengok bola (Chelsea vs Newcastle) tp lambat lagi.....sayang, kite g IKEA jer lah....nk x??? giler ko x nak....bukan slalu mamt ni nk ajak g melangkau kat area sane.....nak nak nak (cem kanak2 Ribena)...

huuuisshhh.....lamenye aku x dtg sini..5 tahun, ader kot!!! last, mase lepak ngan member aku budak Sg.Penchala (dah kawen dh pun die)

pergghhhh....ramainyer org....seb bek d parking...mentang2 la skang cuti sekolah...bukan IKEA je...mane2 shopping mall pun mesti crowded nyer....:-p 

jom kite tengok ape yg patut........


hahhhh....x sampai sebulan jer lg Christmas kan??? IKEA pun sibuk la dgn promotion Christmas.....macam2 ada....


aku suker tol dgn meja solek ni....classic n simple....nk mcm ni blh x bebeh??? hehehe


aku hampir2 nk beli benda alah ni smlm...fancy cultery set...sgt comel sbb die colourful... pinggan mangkuk die pun aku suke gak....comel la.....


yang ni paling aku x tahan....SWEEDISH MEAT BALL....jgn kate rase, tgk gambar pun dh cukup mengiurkan....(eh, tu bukan tok pompuan cantik ker?bedal jer lah) warrrggghhhh....aku nak sgt...terliur sgt....semua org yg dtg sini mesti nk makan benda alah ni....nk la jugak...tapi apa kan daya ku....org beratur panjang giler....huhuhu....sayang, lain kali jer lah kite makan yer....sob sob sob...yer lah....

0 comments: